Per direct | minimaal 8 uur per week | Rotterdam
Billink bestaat inmiddels ruim 10 jaar en blijft onafgebroken één van de snelst groeiende Fintech bedrijven van Nederland. Zowel in 2021 als in 2022 zijn we door Emerce uitgeroepen tot de beste betaalmethode en ook op Trustpilot krijgen we van onze bijna 2 miljoen gebruikers de hoogste score van alle betaalmethodes met 4.8/5 sterren. De afgelopen jaren hebben we keihard aan ons product gewerkt. Zo worden onze iOS en Android apps dagelijks door duizenden klanten gebruikt, verwerken we inmiddels miljoenen transacties en is onze betaalmethode beschikbaar bij ca. 3.000 webwinkels! We werken met het gehele team dagelijks keihard om de beste van Nederland te blijven én om de populairste (achteraf) betaalmethode van Nederland te worden!
Wat ga je doen?
Inmiddels maken duizenden webshops gebruik van Billink. Dat betekent dat wij iedere dag enkele duizenden transacties verwerken. Onze klantenservice van maandag tot en met vrijdag van 08.30u tot 20.00u is bereikbaar via telefoon, e-mail, WhatsApp en live chat. Jij voorziet consumenten en klanten op vriendelijke en professionele wijze van de juiste informatie en draagt zorg voor een juiste administratieve afhandeling. Tevens begeleid je nieuwe klanten wanneer zij starten met het aanbieden van Billink achteraf betalen. Je beschikt over een gezonde dosis zelfvertrouwen en wil voor het beste resultaat gaan.
Wie ben jij?
Wat bieden wij jou?
Geïnteresseerd?
Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Wij ontvangen je motivatie en CV graag! Sollicitaties worden continu bekeken en je kunt binnen 2 weken een reactie van ons verwachten. Je kunt je sollicitatie richten aan Bart den Outer en voor vragen kun je mailen naar [email protected]. Solliciteer nu via deze link!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Nu gesloten. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 20:00 uur.
©️2024 Billink · Responsibility Disclosure · Gebruiksvoorwaarden · Privacy · Compliance Guide · Gedragscode BNPL