Wij bij Billink bieden webshops en consumenten Billink Achteraf Betalen aan. Dit geeft de consument de mogelijkheid om het product eerst in ontvangst te nemen, voordat je betaalt. We hechten enorm veel waarde aan de klantbeleving, die voor ons centraal staat bij het aanbieden van onze dienst. Waar dat in heeft geresulteerd? Wij zijn beoordeeld als de beste online betaalmethode van NL en BE, met een score van 4.8/5 waar wij enorm trots op zijn. Dat hebben wij onder meer te danken aan onze geweldige klantenservice, waar betrouwbaar, snel, vriendelijk en accuraat wordt gehandeld.
Wij, als team Billink, doen er alles aan om deze geweldige score te behouden. Dat is ook precies waarom je deze vacature leest. We zoeken namelijk een enthousiaste, gedreven, flexibele en zelfstandige oproepkracht, om ons team te versterken. Herken jij jezelf hierin? Lees dan zeker even door!
Functieomschrijving
Inmiddels maken duizenden webshops gebruik van Billink. Dat betekent dat wij iedere dag enkele duizenden transacties verwerken. Onze klantenservice is bereikbaar via telefoon, e-mail, WhatsApp en live chat. Jij voorziet consumenten en klanten op vriendelijke en professionele wijze van de juiste informatie en draagt zorg voor een juiste administratieve afhandeling. Tevens begeleid je nieuwe klanten wanneer zij starten met het aanbieden van Billink achteraf betalen. Je beschikt over een gezonde dosis zelfvertrouwen en wil voor het beste resultaat gaan.
Wat verwachten wij van jou
Wat bieden wij jou
Geïnteresseerd?
Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Wij ontvangen je motivatie en CV graag!
Solliciteer nu via deze link!
Sollicitaties worden continu bekeken en je kunt binnen 2 weken een reactie van ons verwachten. Je kunt je sollicitatie richten aan Eline Smeets en voor vragen kun je mailen naar [email protected].
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Wij zijn nu open tot 20:00 uur.
©️2024 Billink · Responsibility Disclosure · Gebruiksvoorwaarden · Privacy · Compliance Guide · Gedragscode BNPL